Krása

Ako na (ne)poslušné vlasy

18:18 Navelina 0 Comments


Asi žiadnu z nás nebaví to večné, často nepríjemné česanie a rozčesávanie zamotaných vlasov. Pri sledovaní rôznych beauty youtuberiek som náhodou narazila na "revolučnú" kefu, ktorú mnohé vo videách používali, no nevedela som sa dopracovať k názvu tohto zázraku. Keď sa mi to konečne podarilo, začalo sa ďalšie hľadanie - tentokrát recenzií od užívateliek. Tých je na internete pomerne veľa.

O čom teda hovorím? Ide o Tangle Teezer, ktorého autorom je britský kolorista celebrít Shaun Pulfrey.

Keďže internetové recenzie ma dostatočne presvedčili o výhodách a inovatívnosti tohto výrobku, ostávalo už len jediné. Po prvotnom nadšení z nového objavu sa však dostavili obavy, kde tento zázrak zoženiem. Našťastie, naše e-shopy nie sú v trendoch až tak pozadu ako som si myslela, takže po ich dôkladnom porovnaní som sa rozhodla pre parfums.sk. Nepríjemným prekvapením, ktoré môže od kúpy odradiť, je cena. Ja som si povedala, že kvôli tej srande to skúsim. Kefa je dostupná v rôznych variantoch a farebných prevedeniach. Mojím favoritom sa stal fialový TT Salon Elite.

V ponuke je cestovná verzia (rovnaká kefa v menšej veľkosti s púzdrom), detská verzia v tvare kvietku a Aqua Splash verzia, ktorá je určená na rozčesávanie mokrých vlasov, napríklad priamo v sprche (i keď snáď každý, kto sa o svoje vlasy stará a venuje im patričnú pozornosť vie, že mokré vlasy česanie poškodzuje, preto nechápem kto by to robil, okrem tých, ktorí potrebujú mať vlasy rozčesané hneď, po športovaní a podobne).

A moje skúsenosti s používaním?
Spočiatku som tiež mala isté pochybnosti kvôli chýbajúcej rúčke, no už pri prvom použití som zistila, že to nie je žiadny problém, práve naopak. Až taký zázrak to nie je, nečakajte, že bude česať sama :D Je ale pravda, že odkedy ju mám, iný hrebeň či kefu nepoužívam, proste sme si dokonale sadli :) Vlasy pri česaní neelektrizujú a česanie je určite menej nepríjemné ako s klasickým hrebeňom. Sľubuje aj menej vypadnutých vlasov, no tento aspekt posúdiť neviem, keďže mne dosť vypadávajú vlasy bez ohľadu na to, či si ich očešem alebo nie :D

Možno si poviete, že vyhodiť také peniaze za kus plastu, ktorým si budem česať vlasy, je zbytočné, no myslím si, že za vyskúšanie to stojí ;)

Ak stále váhate, prípadne vás odrádza len dizajn bez rúčky, dostupný je aj tzv. Dtangler, ktorý ňou disponuje. Oproti Tangle Teezer-u má vraj aj tvrdšie štetiny, čo môže byť výhoda (štetiny sa neohnú tak rýchlo) aj nevýhoda (diskutabilná efektivita rozčesania). V niektorých recenziách sa používateľky vyjadrujú, že Dtangler je len napodobenina TT a nejedná sa o originál, no podľa mojich informácií to originál je, len s tým rozdielom, že má už spomínanú rúčku. Čo sa týka ohnutia štetín, TT používam dva mesiace (1 - 2x denne) a zatiaľ žiadne nepozorujem.

Tip na záver: Vlasy začíname česať od končekov a postupne prechádzame k vrchu hlavy, nezačíname od korienkov!

Prajem vám veľa radosti z česania :)

You Might Also Like

0 komentárov: