Aktivity

Flash mob po slovensky

16:44 Navelina 0 Comments


Predpokladám, že mnohí z vás sa s týmto pojmom nestretli a nevedia o čo ide, preto hneď na začiatok prikladám (ne)oficiálnu definíciu http://sk.wikipedia.org/wiki/Flashmob.

Bohužiaľ, doteraz, ani vo veku 22 rokov sa mi stále nepodarilo začať tancovať, t. j. chodiť na tanečný kurz, či nebodaj dostať sa do tanečnej skupiny. Čiastočne sa mi tento sen splnil vďaka flash mobu a vďaka krásnym, úžasným a šikovným ľuďom z občianskeho združenia Arte Creativo.

Doteraz sa nám úspešne podarilo zrealizovať dve nádherné akcie, ktoré budú navždy patriť medzi moje najkrajšie spomienky :) Otázne však zostáva, či ešte pribudnú nejaké ďalšie...

Flash mob je vždy jediný a originálny... je premiérou aj derniérou zároveň... a napĺňa človeka neskutočnou energiou a neopísateľnými pocitmi, nezáležiac na tom, či sa zúčastňuje priamo alebo nepriamo.


Pozrite si nevšedne emočný tanečný zážitok, aký sa vám nenaskytne každý deň... ;)











Na záver prikladám video môjho asi najobľúbenejšieho flash mobu zo zahraničia, od susedov z Poľska :) Videla som ho asi 150-krát a zakaždým mám pri ňom zimomriavky ako keby som znova prežívala ten náš :)




You Might Also Like

0 komentárov: